lördag 13 december 2008

Profesional..


Har kunde det ha funnits ett bittert inlagg fran igar. En bankomat spottade ut detta kvitto istallet for att ge tillbaka mitt kort.
Jag vet inte om fler an jag har sett ett windows felmedddelande i en bankomat , foljt av en omstart och ett sant har kvitto.
Telefonnumret pa bankomaten ledde ingenstans. I sana lagen borjar man forbanna saker omkring sig som egentligen bottnar i en sjalv. Saker fungerar inte, folk gar for sakta, ingen passar tider.
Nu lugnade jag ner mig och gick till bankens kontor istallet. De var hjalpsamma och jag ska kunna hamta mitt kort pa ett kontor pa mandag.
Men dock. Allt Mr. Alvarez sagt om Microsoft kanns befogat nar man ser sant har.

6 kommentarer:

La lobita blanca sa...

Fyfan vad obehagligt! skulle blivit skitnojig. Men tur att det verkar ordna sig i alla fall.

Hanna Persson sa...

Mr Alvarez verkar vara en man med djup kunskap.

Joel Alvarez sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Joel Alvarez sa...

Bra att det fixar sig. OS-systemfel händer ju här i Svea också. O David, hoppas du undviker banken BISA, du vet ju vad som hände mig...

Anonym sa...

Jag hatar när såna där saker händer. Jag skulle ha skrikit i frustration:P nämen, bra att allt ordnar sig. Vi ses om 3 veckor!

Rosen sa...

Jo, jag undviker bisa. PCP kanns tryggt.